Borta bra men hemma bäst

Hej!
Idag blir det ett väldigt sent inlägg.

Vi har åkt bil i princip hela dagen, men det var väldigt skönt att komma hem. För er som aldrig åkt bil långa sträckor kan jag berätta att det kan göra väldigt ont i ryggen och rumpan efter ett tag. Vi stannade i alla fall några gånger på vägen. Sista stoppet innan vi var hemma var i Oulu (Uleåborg). Där shoppade och fikade vi lite.

Jag har köpt förvånansvärt lite under den här resan, jag brukar shoppa ganska ordentligt. Nu har jag endast köpt 2 bodies, 3 par trosor och en del godis. Men nog känns det ändå lite skönt att spara pengar också.

Nu ligger jag hemma hos pappa i min säng, äntligen får jag vara lite ensam. Jag ska nog sova snart så jag avslutar här. Det blir ingen bild idag, kommer kanske bilder sen när jag tagit de som är på kameran till min dator.

Ha det bra! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0