Shoppat lite

Hej!
Imorse när jag vaknade så gjorde jag mig färdig på en gång, som om det var en skoldag. Annars brukar det hinna gå några timmar innan jag sminkar och klär på mig, om jag ens tänker sminka mig. 
 
Anledningen till varför jag gjorde mig klar så snabbt var för att vi hade planerat igår att vi skulle iväg och shoppa. När jag var klar åkte vi alltså och shoppade lite då. Jag var ute efter något typ av skydd till min iPad, det hittade jag också. Jag hittade även ett par jättesnygga solglasögon för en billig peng. Jag vet att sommaren snart är över men solglasögon används ju på vintern också, solen är framme då med. 
 
Imorgon på eftermiddagen åker jag till mamma, då får jag väl försöka hitta på något när jag bor i stan. Det känns lite som att jag bara går och väntar på att skolan ska börja och därför gör jag ingenting, så om någon har tid och lust att umgås så ska jag försöka göra det imorgon eller på tisdag. På onsdag börjar ju skolan, sovmorgon första dagen. Jag hoppas det blir bra, är lite nervös för det känns som att tvåan kommer bli så mycket svårare än ettan. Det löser sig väl, jag får plugga hårdare.
 
Snart tror jag att maten är färdig så jag ska avsluta nu. Det är ingen som gillar när man kommer till matbordet när de andra redan börjat äta.
 
Ha det bra! :)
Där är solglasögonen och iPad skyddet jag köpte :) Jag är nöjd.
Pirjo
2016-08-21 @ 16:18:08

Va fina 😀




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0