Sista sommarlovsdagen

Hej!
Idag är det sista dagen på sommarlovet och jag har inte gjort något speciellt alls. När jag vaknade och såg att solen sken för första gången på ett ganska bra tag så blev jag glad, även om jag inte hade tänkt vara ute mer än på promenaden med Trassel. Man blir glad av solen även om man inte vistas ute i den.
 
Den här dagen har jag ägnat åt att städa (hela lägenheten) och kolla på serier. När mamma kom hem så åt vi hemmagjord pizza och sen cyklade jag till Jani. Nu sitter jag hos honom och försöker få klart det här inlägget ganska snabbt så att jag kan umgås med honom istället. Vi har inte umgåtts sedan vi kom hem från Finlandsresan. Senare ikväll ska jag klippa hans hår så att han är fin och fräsch till skolstarten.
 
På tal om Finlandsresan så kom jag nu på att jag har lovat er ett inlägg med bilder därifrån. Jag kom ju till mamma igår så därför har det inte kommit upp än. Hade jag bara kommit ihåg så hade jag tagit bilderna till datorn tidigare idag, men det hade jag ju helt glömt bort. Jag ska försöka komma ihåg att göra det när jag kommer hem så kanske inlägget kommer upp imorgon om ni har tur. Jag har inte tittat på bilderna så vet inte alls hur de ser ut men jag tror det kan finnas ganska fina bilder där.
 
Det blir ingen bild idag eftersom jag inte har några på Janis dator. Lycka till alla som också börjar skolan imorgon, och även alla som redan börjat skolan eller jobbet :)
 
Ha det bra!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0