Äter mycket godis

Hej!
Idag är jag trött, jag har sovit för lite i natt. Igår cyklade jag till Jani för att sova där, vi umgicks med några andra och var uppe väldigt länge. Jag hatar att sova bort hela dagen så därför har jag inte sovit så många timmar.
 
I förrgår kväll kom jag att tänka på hur mycket godis och andra sötsaker jag äter. Jag lovade ju på nyår att äta mycket mindre sånt men det har blivit mer och mer efter Kreta resan. När jag insåg hur illa det har blivit nu så blev jag väldigt besviken på mig själv. Jag bestämde mig genast för att ändra på det men har faktiskt inte kommit på några regler än. Jag gillade inte riktigt reglerna jag hade innan, det kändes ändå lite onyttigt, så jag ska komma på nya. Godis, chips och choklad kommer jag bara äta en gång i månaden, vilket då säkert blir sista helgen i månaden. Men jag har inte bestämt hur jag ska göra med fika, glass och annat sådant.
 
På tisdag kommer min moster hit med familj. Då kommer jag nog behöva sova hos Jani varje natt för att de ska kunna ha mitt rum. Jani har aldrig träffat den här mostern så det ska ju bli kul. Snart åker vi iväg till Västerås också, jag längtar jättemycket. 
 
Nu ska jag packa, vi ska till mamma idag.
Ha det bra! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0