Västerås

Hej!
Som jag sagt tidigare också så känns det som att jag börjar tappa lusten att blogga, och det är därför jag nu inte bloggat på någon vecka. Jag har lust ibland, som nu, mest när jag har saker att berätta. Nu har jag en del att berätta.
 
Vi åkte till Västerås i onsdags. Första natten sov jag hos min kusin, Sabina, men resten av tiden kommer jag sova hos min moster för hon har mer plats. Första natten var väldigt mysig, det var skönt att få vara med bara Sabina. 
 
Onsdag och torsdag har vi inte gjort något speciellt egentligen, men idag har jag varit och shoppat med moster, mormor och mamma. Jag köpte en jacka som jag är jättenöjd med och en tröja. Just nu håller mamma på med lunch och efter lunch ska vi iväg. Jag minns inte vart vi skulle men jag kan berätta det imorgon om jag kommer ihåg att blogga då. Idag ska nog min andra moster och kusin komma hit och vara här några nätter. Dem har jag ju träffat nyligen när de var hos oss för bara några veckor sen.
 
På måndag kommer Oskar till Västerås och vi ska umgås hela dagen. Nu har vi inte träffats på över ett år så jag längtar jättemycket.
 
Om någon vecka, när vi hunnit vara hemma ett tag, så ska jag, mamma, Robert, Jani och mammas kille till Finland. Vi ska först till Tammerfors, sen till Helsingfors, och sen kanske på en dagstur till Tallinn i Estland. Vi kommer åka bil dit, sova en natt i en stuga i Tammerfors, sedan sova två nätter på hotell i Helsingfors. Jag längtar jättemycket till det också. Jag och Jani har bara rest tillsammans en gång och det var påsken 2014, så jag är jätteglad att han kan komma med.
 
Nu är nog maten snart klar så jag får lov att avsluta.
Ha det bra! :)
Sabinas gulliga hund :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0