Bondgård med äldreboendet

Hej!
Idag började jag skolan klockan 12, men jag sov ändå inte så länge. Jag vaknade halv 8 eftersom jag tänkte gå till skolan vid 10 och vara med Eve. Eve bestämde sig dock för att åka hem efter att hon gjort sitt prov så jag kollade på tv hemma istället.
 
I skolan har jag bara varit en kort stund, för vi skulle iväg tillsammans med några från ett äldreboende. Vi hade fått information om att åka till Palogården och vara inomhus, men när vi kom till äldreboendet för att möta dem så fick vi veta att vi skulle ändå bort till Kukkola till en bondgård. Jag älskar djur så jag blev faktiskt ganska glad, men de flesta hade ju inte så bra skor för det och inte så varma kläder eftersom vi trodde att vi skulle vara inne. Lite irriterad blir man ju på att man fått helt fel information. Inte nog med att vi hade dåliga kläder för det, tänk om någon av oss hade varit allergisk mot djur. 
 
Vi fick i alla fall titta på kossor och kalvar. Vi fick lite information om hur det går till där och så. Det kändes ganska onödigt att vi kom med eftersom vi egentligen skulle vara med som hjälp åt de äldre, men vi var så många där så det inte ens fanns någon att hjälpa. Det var i alla fall mysigt att klappa kalvarna. 
 
Nu sitter jag hos Jani, jag gick hit med Trassel nyss. Det sitter 3 spelnördar här (Jani är en av dem) så det känns nästan lite onödigt att jag kom hit. De har i alla fall satt upp det bra med 3 datorer här, jag vet inte ens hur de har fått plats. Vid 4 ska jag gå hem, min låtsasmorfar fyller år så vi ska dit och gratta honom.
 
Ha det bra! :)
Så söta<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0