Sommarjobb imorgon

Hej!
Jag har blivit ganska dålig på att blogga märker jag. I början var det ett inlägg per dag men som ni ser så är det inte så längre. Jag kan väl säga som så att jag inte kommer blogga varje dag mer, för det märker jag ju att så blir det inte. Däremot bloggar jag så ofta jag kommer ihåg.
 
Nu är det sommarlov. Många är glada och firar, men inte jag. Jag börjar jobba imorgon, så vad ska jag fira? Om man aldrig fick uppgifter och aldrig hade lektioner skulle jag hellre vara i skolan året om, bara för att träffa vänner. Jag ska försöka träffa fler vänner det här sommarlovet än vad jag brukar. Nu kommer jag jobba i 3 veckor, så jag kommer i alla fall ha något att göra, men resten av lovet ska jag försöka umgås med så många som möjligt. Det är tyvärr svårt när vännerna åker iväg, eller har andra de ska umgås med som jag inte alls känner, men jag ska göra mitt bästa för att ha så kul som möjligt i sommar. 
 
Vädret har ju inte alls sett lovande ut, men idag är det i alla fall soligt även om det inte är så varmt. Jag hoppas vi får fint väder hela sommaren, men jag tror tyvärr inte det. Jag hoppas i alla fall det är fint väder på midsommarafton, för då fyller jag år.
 
Imorgon börjar jag klockan 8. Jag har ingen aning om vilka som kommer jobba där med mig, men jag hoppas de är snälla och roliga. Jag kommer nog ha svårt att sova inatt, kommer oroa mig så mycket, men jag hoppas verkligen jag kommer ha kul nu när jag fått den arbetsplats jag helst ville ha. 
 
Jag hoppas verkligen att jag lyckas få ett bra sommarlov. Hoppas även att alla ni andra som har sommarlov nu också får det bra :)
Ha det bra! :)
(gammal bild)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0