Träffat Lovisa

Hej!
Idag har jag äntligen träffat Lovisa igen, det var så länge sedan sist. Hon hämtade mig med moppen och vi åkte till köpcentret. Vi gick i affärer och fikade. Jag fick med mig 3 par trosor och ett par billiga skor hem. Jag är nöjd.
 
Tyvärr har det blivit för mycket gott och för lite träning nu efter Kreta. Det är som att lära sig om på nytt att gå till gymmet själv, mamma har ju inte varit där på ett tag. Hon sa att vi ska börja träna den här veckan igen så jag hoppas att viktnedgången fortsätter, just nu står det stilla. Jag är tacksam att jag inte går upp i vikt just nu men eftersom jag fortfarande försöker gå ner i vikt så är det dags att göra nåt om det står stilla.
 
Idag är det ju nationaldagen och därför ledigt från skolan. Imorgon är det prov.. jag hoppas det går bra. Någon dag, tror det var onsdag, så ska vi följa med ett ålderdomshem på någon utedag. Vi ska vara där som typ "extrapersonal" och hjälpa till, det kommer bli kul.
På fredag är sista skoldagen och efter helgen börjar jag jobba. Ettan har gått jättesnabbt, om alla år går såhär snabbt så är jag snart vuxen och måste klara mig själv :(
 
Men nu ska vi tänka på bra saker, jag har haft en bra dag trots det blåsiga vädret och det hoppas jag att ni också haft :)
Ha det bra! :)
Jag och Lovisa tog inga bilder :(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0